قوانین و مقررات
این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران و مرکز توسعه تجارت الکترونیکی تحت نظارت وزارت صنعت و معدن و تجارت است لذا از مشتریان گرامی و کسانی که مایل به عضویت در فروشگاه اینترنتی ویش گلس را دارند تقاضا میشود موارد عنوان شده را مطالعه کنند.عضویت و خرید از این فروشگاه به معنی پذیرش موارد قانونی ذکر شده است.
- کاربران برای خرید از فروشگاه ویش گلس باید در سن قانونی (18 سال تمام) باشند در غیر این صورت از طریق والدین یا قیم قانونی خود اقدام به ثبت سفارش و خرید کالا نمایند.
- خرید حضوری نبوده و تنها از طریق درگاه بانکی سایت امکان دارد. مشتریان محترم هنگام تحویل گرفتن سفارش خود و قبل از باز کردن بسته بندی، کد سفارش و اطلاعات حک شده بر روی بسته بندی را با مشخصات سفارش خود مطابقت دهید در صورت مغایرت از تحویل گرفتن آن خودداری کنید.
- فروشگاه این حق را برای خود محفوظ میدارد که در هر زمان نسبت به تغییر اطلاعات سایت و قیمت محصولات با توجه به تورم اقدام نماید.
- این سایت فروشگاهی فعلاً هیچ شعبه و یا نمایندگی دیگری ندارد و مسئولیتی در قبال عرضه کالا به نام مشابه این فروشگاه در جاهای دیگر ندارد.
- نام و علائم تجاری، مطالب ، تصاویر و کلیه محتوای تولید شده جزئی از اموال ویش گلس میباشد لذا کپی برداری محتوای سایت ممنوع بود و استفاده از محتوای سایت بدون اجازه کتبی از مسئول سایت پیگرد قانونی دارد .
شرایط عضویت
برای عضویت ثبت اطلاعات زیر ضروری است
- نام و نام خانوادگی ،شماره کارت بانکی و شماره حساب به نام خود شخص ، آدرس پست الکترونیکی(ایمیل)و آدرس دقیق محل سکونت یا محل کار همراه با کد پستی ، شماره تلفن همراه شخص
رعایت حریم شخصی مشتریان
تمام اطلاعات شخصی مشتریان در یک فایل محرمانه ذخیره شده است و فقط مالک و پشتیبان سایت برای ثبت سفارش اجازه دسترسی به آنها را دارد.این اطلاعات به هیچ وجه در اختیار دیگران قرار نمیگیرد. این سایت زیر نظر مرکز توسعه تجارت الکترونیکی متعلق به وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین عضو اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی است. لذا قبل ثبت و آغاز به کار روندهای قانونی احراز هویت و تأییدهای صلاحیت لازم انجام گرفته است.
شرایط خرید
- قبل از خرید ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید.ثبت نام کنید و یا با ثبت اطلاعات مورد نیاز بدون ثبت نام خرید نمایید. محصول مورد نظر خود را جستجو و انتخاب و سپس به سبد خرید خود اضافه کنید ادامه فرایند خرید را انتخاب کرده ، آدرس و مشخصات خود را انتخاب کنید .قیمت نهایی کالا همراه با مالیات بر ارزش افزوده و هزینه پست است. روی آیکون پرداخت و ثبت سفارش کلیک میکنید .در حال حاضر تنها از طریق درگاه اینترنتی سایت فروشگاه و پرداخت آنلاین میتوانید هزینه کالای خود را پرداخت کنید. پرداخت موفق یعنی ثبت سفارش شما
- برای پرداخت اینترنتی نیاز دارید به :
- شماره کارت (شماره 16 رقمی روی عابر بانک )
- رمز دوم کارت (رمز خرید اینترنتی یکبار مصرف)
- کد CVV2، کدی ۳ یا ۴ رقمی است که پشت یا روی کارتهای بانکی درج میشود
- تاریخ انقضاء کارت عابر بانک
نحوه ارسال کالا
این سایت زمان ارسال کالا را با در نظر گرفتن اتفاقات غیرقابل پیشبینی مانند ترافیک شهری ، مشکلات احتمالی در شبکه توزیع،قطع شبکه، تضمین نمیکند لذا اگر وقفهای در ارسال کالا پیش آمد از مشتریان عزیز پیشاپیش عذر خواهی میکنیم.ارسال از طریق شرکت پست جمهوری اسلامی ایران ارسال میشود. حداقل زمان ارسال از 24 ساعت تا 72 ساعت با توجه به مسافت ارسال سفارش متغیر است. ولی ما در حداقل زمان ممکن سفارش شما را آماده کرده و تحویل شرکت پست میدهیم .ساکنین شهر تهران در صورت تمایل میتوانند علاوه بر ارسال پستی یک روزه،سفارش خود را از طریق پیک هم دریافت کنند به این صورت که سفارش را ثبت کرده و سپس از طریق پلهای ارتباطی اعلام شده در سایت با ما تماس گرفته و در خواست ارسال با پیک کنند. مراحل بعدی با هماهنگی با مشتری انجام میپذیرد.حداقل هزینه ارسال با پیک به قیمت مشخص شده ارسال پستی در سایت است که با توجه به مسافت مبدأ تا مقصد و زمان ارسال ممکن است بیشتر شود.
- قیمت نهایی کالاها مجموع قیمت اصلی کالا،مالیات بر ارزش افزوده ،هزینه بسته بندی و پست است.
شرایط مرجوع کالا و استرداد وجه
اجناس قبل از ارسال برای مشتری بازبینی کیفی و کمی میشوند، بسته بندی کالاها به گونهای است که در هنگام حمل و نقل آسیبی به آنها وارد نشود . اگر خرابی و نقص در سفارش دریافتی خود مشاهده کردید به فروشگاه اطلاع دهید . به این صورت که عکسی واضح از نقص یا خرابی کالا بگیرید و سپس آن را به شماره واتس آپ معرفی شده در سایت ارسال کنید. رسیدگی به گزارش نقص و خرابی فقط تا 48 ساعت از زمان دریافت کالا توسط مشتری امکان پذیر است. با هماهنگی از طریق واتس اپ و یا اس ام اس به شماره 09126480548،از طریق پُست و رایگان به جای همان کالای معیوب و خراب ، جنس جایگزین را ارسال میکنیم و یا با هماهنگی با شما وجه پرداختی برای سفارش را عودت میکنیم.
نحوه ثبت شكايات مصرفكنندگان
مشتری گرامی تلاش ما برای جلب رضایت شما است. ولی اگر به هر دلیلی از خدمات رسانی ما ناراضی هستید از طریق شمارههای تماس و یا از طریق شبکههای اجتماعی معرفی شده در فروشگاه شکایت و انتقاد خود را ارسال کنید و اگر به هر عنوان از پاسخگویی و رسیدگی ما به شکایت خود رضایت نداشتید از طریق لینک نماد الکترونیکی "اینماد" در پایین سایت وارد آن شده و شکایت خود را ثبت کنید.