پرسش‌های متداول

1- برای خرید و سفارش کالا باید در سایت عضو بشوم ؟

بله ، باید ابتدا حساب کاربری ایجاد کنید.

2- آیا می‌توانم سفارش خود را بدون ثبت نام در سایت انجام دهم ؟

بله ، اگر نمی‌خواهید عضو سایت شوید.بدون ثبت نام سفارش خود ثبت کرده ، آدرس و سایر مشخصات مورد نیاز را ثبت کنید.

3- چگونه کالای دریافتی خودم را مرجوعی کنم ؟

مشتری گرامی قبل از مرجوعی کالا ، شرایط پذیرش مرجوعی کالا را در قسمت قوانین و مقررات مطالعه بفرماید. برای مرجوع کردن کالا باید شماره کارت بانکی باید مربوط به صاحب حساب عضو سایت باشد.عودت وجه فقط به شماره کارت بانکی اعلام شده در حساب کاربری و یا شماره کارت دیگری که از طرف سفارش دهنده کالا اعلام شده واریز خواهد شد.برای مرجوعی فقط از طریق شماره تماس 09126480548اقدام فرمایید.حتماً شماره سفارش و کد کالای مرجوعی خود را همراه داشته باشید.

4- چگونه می‌توانم کالای خود را پیگیری کنم؟

این فروشگاه شبکه انتقال کالا ندارد و مرسوله‌های خود را از طریق پست ارسال می‌کند. لذا مشتریان گرامی برای پیگیری زمان دریافت کالای خود به شماره تماس 09126480548 شماره سفارش خود را ارسال کنید(از طریق اس ام اس و یا واتس اپ) . ما شماره 20 رقمی سفارش را به شما ارسال می‌کنیم . بعد از دریافت شماره ۲۰ رقمی از طریق پیامک وارد سایت tracking.post.ir شرکت پست شوید.قسمتی برای ثبت شماره مرسوله وجود دارد.شماره 20 رقمی را وارد کرده و روی علامت جستجو کلیک کنید تا از این طریق از آخرین وضعیت مرسوله خود مطلع شوید. اگر به اینترنت دسترسی نداشتید کد رهگیری ۲۰ رقمی مرسوله خود را به سر شماره ۲۰۰۰۴۴۱ ارسال کنید و از وضعیت مرسوله خود با خبر شوید. نکته: اگر بعد از ارسال پیامک، به شما پیامکی ارسال نشد. حرف R را کنار کد رهگیری خود تایپ کنید و مجدداً پیامک را ارسال کنید.

3- اگر کالای مورد نظرم را در سایت پیدا نکردم چه کار کنم؟

نام و مشخصات کالای مورد نظر خود را برای ما ارسال کنید. اگر قابل تهیه باشد حداکثر بعد از 48 ساعت به شما اطلاع داده خواهد شد و آن را در سبد فروش فروشگاه خواهیم گذاشت .

- اگر پاسخ پرسش‌های خود را پیدا نکردید ، از طریق شماره تماس‌های اعلام شده در سایت ، پرسش‌های خود را مطرح کنید