وسایل ساخت کاردستی و زیور آلات

به‌اندازه‌ای که کاردستی‌ها و زیورآلات متنوع و گوناگون هستند مواد اولیه و لوازم مصرفی برای ساخت آن‌ها نیز متنوع و گوناگون هستند. برای انتخاب راحت تر ما وسایل و لوازم مورد نیاز برای ساخت کاردستی و زیورآلات را بر اساس جنس و ساختار مواد مصرفی به 8 طبقه 1)مواد موجود در طبیعت 2)لوازم و خرج کار فلزی 3)لوازم و خرج کار چوبی 4)لوازم و خرج کار پلاستیکی 5) لوازم و خرج کار شیشه‌ای 6)لوازم کاغذی و مقوایی 7) وسایل جواهر دوزی 8)انواع نمدهای رنگی تقسیم بندی کرده ایم .یک طبقه دیگر هم اختصاص به فروش انواع ابزارآلات ساخت کاردستی و زیورآلات دارد.

مواد موجود در طبیعت:هر شیء موجود در طبیعت که بدون دخالت انسان به وجود آمده و در یک محیط طبیعی رشد کرده است را در رده مواد طبیعی دسته بندی می‌شود مانند صدف‌ها،گل‌ها،برگ‌ها، میوه‌ها، تنه درختان،سنگ‌ها،شن‌ها،پر پرندگان و غیره که ما از آن‌ها در ساخت انواع کاردستی‌ها و زیورآلات استفاده می‌کنیم.

لوازم و خرج کار فلزی:قطعات فلزی و آلیاژی کوچک از جنس برنج، روی،مس،استیل و دیگر انواع فلزها که کاربرد زیادی در ساخت انواع زیورآلاتی مانند گردنبندها،دستبندها،گوشوارها و انواع آویزها دارند.

انواع لوازم و خرج کارهای دیگر از جنس چوب،پلاستیک،شیشه و کاغذ نیز به‌مانند لوازم و خرج کار فلزی در طبقه‌ها و دسته‌های جداگانه عرضه می‌شوند.

لوازم جواهر دوزی: انواع متنوعی از منجوق‌ها،ملیله‌ها،پولک‌ها،سنگ‌های کریستالی، مرواریدها و موارد مشابه که در ساخت زیورآلاتی همچون پیکسل‌های تزئینی کاربرد دارند در این دسته قرار می‌گیرند.پیکسل‌ها را می‌توان بر روی انواع پارچه،نمد،کیف،کفش و یا هر شیء دیگر نصب کرد

پارچه‌های نمدی:در این طبقه انواع نمدها و یا پارچه‌های فوتر بارنگ‌های متنوع عرضه می‌شود. نمدهای رنگی در ساخت عروسک‌ها،تزئینات اتاق کودک، وسایل آشپزخانه،انواع کیف،کفش،گل سر،جاسوئیچی،جامدادی و.... استفاده می‌شود.

طبقه ابزارآلات: در ساخت انواع زیورآلات ، وسایل تزئینی-دکوری و یا کاردستی‌ها علاوه بر مواد اولیه نیازمند ابزارهای مناسب نیز هستیم.در این طبقه انواع متنوعی از انبرهای دم گرد،دم باریک،انواع سیم چین،سوهان،قیچی، خط کش،متر،اره مویی و سایر ابزارآلات عرضه می‌شود.


حالت نمایش:
نمایش سریع

انار آویز کوچک

(0)
28,000تومان

خرج کارها قطعات کوچک از جنس مواد مختلف هستند که در شکل‌ها و طرح‌های مختلف تولید می‌شوند و از آن‌ها در دوخت و تزئین انواع پوشاک، کیف، کفش و یا در ساخت زیورآلات و بدلیجات استفاده می‌شود. برخی از مدل‌های خرج کار در شکل اشیاء و یا میوه‌ها در اندازه‌های مینیاتوری تولید می‌شوند. خرج کار انار آویز کوچک یکی دیگر از مدل‌های خرج کار در فروشگاه ویش گلس است که..

اتمام موجودي
نمایش سریع

انبر دم گرد

(0)
51,000تومان

برای ساخت انواع زیورآلات و سایر کاردستی‌ها نیازمند ابزارهای مناسب و کاربردی هستیم . انبر دم گرد یکی از ابزارهای موجود در فروشگاه ویش گلس است که طول آن 12.5 سانتیمتر است. این انبر برای ساخت و یا باز کردن حلقه‌های سیمی و یا نگه داشتن و خم کردن ورقه‌های فلزی استفاده می‌شود.دسته‌های این انبر دم گرد عایق با پوشش پلاستیکی زبر می‌باشد که مانع از لیز خوردن..

نمایش سریع

انبر دم گرد 5 اینچ

(0)
71,000تومان

برای ساخت و تولید هر کالایی نیاز به مواد و ابزار داریم.کیفیت و دوام کالای ساخته شده ارتباط مستقیمی با کارایی ابزار،کیفیت مواد و مهارت تولید کننده دارد.انبردست ، دم باریک ، سیم چین ، آچار و غیره از ابزارهایی هستند که خیلی‌ها در کار و زندگی روزمره از آن‌ها استفاده می‌کنند. برای ساخت انواع بدلیجات،زیورآلات و سایر اشیاء تزئینی و دکوری که ظرافت و دقت در..

نمایش سریع

انبر سیم چین کف چین کونگ سایز 5 اینچ

(0)
150,000تومان

برای ساخت هر کالایی علاوه بر مواد اولیه خوب نیازمند ابزار مناسب و کارآمد نیز هستیم.ابزارهای مختلفی در بازار موجود است که هر کدام را برای کار مشخصی ساخته‌اند. سیم چین،دم باریک،انبردست و .... از ابزارهای مورد نیاز صنعت گران و هنرمندان برای ساخت انواع زیورآلات،اشیاء زینتی و یا دکوری دست ساز هستند.انبر سیم چین و کف چین 5 اینچ کونگ نوعی ابزار است ک..

2 تا 3 روز دیگر
نمایش سریع

انبر پنس 5.5 اینچ

(0)
27,000تومان

برای ساخت و تولید هر کالایی نیاز به مواد و ابزار مختلف است .کیفیت و دوام کالای ساخته شده ارتباط مستقیمی با کارایی ابزار،کیفیت مواد و مهارت تولید کننده دارد.انبرک،انبرپنس،انبردست،دم باریک، سیم چین،آچار و غیره از ابزارهایی هستند که خیلی‌ها در کار و زندگی روزمره از آن‌ها استفاده می‌کنند.برای ساخت انواع بدلیجات،زیورآلات و سایر اشیاء تزئینی و دکوری که ظ..

نمایش سریع

انبر کوچک دم گرد

(0)
65,000تومان

برای ساخت و تولید هر کالایی نیاز به مواد و ابزار مختلف است.کیفیت و دوام کالای ساخته شده ارتباط مستقیمی با کارایی ابزار،کیفیت مواد و مهارت تولید کننده دارد.انبرک،انبرپنس،انبردست،دم باریک، سیم چین،قیچی و غیره از ابزارهایی هستند که خیلی‌ها در کار و زندگی روزمره از آن‌ها استفاده می‌کنند.برای ساخت انواع بدلیجات،زیورآلات و سایر کاردستی‌های کاربردی،تزئینی..

نمایش سریع

انبر کوچک سیم چین

(0)
65,000تومان

برای ساخت و تولید هر کالایی نیاز به مواد و ابزار مختلف است.کیفیت و دوام کالای ساخته شده ارتباط مستقیمی با کارایی ابزار،کیفیت مواد و مهارت تولید کننده دارد.انبرک،انبرپنس،انبردست،دم باریک، سیم چین،قیچی و غیره از ابزارهایی هستند که خیلی‌ها در کار و زندگی روزمره از آن‌ها استفاده می‌کنند.برای ساخت انواع بدلیجات،زیورآلات و سایر کاردستی‌های کاربردی،تزئینی..

نمایش سریع

انبردست کوچک

(0)
104,000تومان

برای ساخت انواع زیورآلات و سایر کاردستی‌ها علاوه بر مواد اولیه مرغوب  نیازمند ابزارهای مناسب و کاربردی نیزهستیم.انبردست کوچک یکی از ابزارهای موجود در فروشگاه ویش گلس است که طول آن 12 سانتیمتر است و برای کارهای هنری دستی و ظریف  مانند ساخت زیورآلات و بدلیجات مناسب می باشد.دسته‌های این انبردست عایق با پوشش پلاستیکی می باشد.میزان باز شدن دها..

اتمام موجودي
نمایش سریع

انبرک

(0)
27,000تومان

در تولید هر محصول و کالایی علاوه بر مواد اولیه نیازمند ابزار و وسیله هم هستیم . ابزارهای مختلفی در بازار موجود است مانند دم باریک،انبردست،سیم چین، انبرک و.....که هر کدام برای کار مشخصی هستند.انبرک 4.5 اینچی یکی از ابزارهای موجود  در فروشگاه ویش گلس است .این ابزار مناسب برای استفاده در کارهای ظریف و تولید کاردستی‌های مینیاتوری است.مثلاً شما..

اتمام موجودي
نمایش سریع

انبرک سر کج

(0)
27,000تومان

برای تولید هر محصولی نیازمند ابزار و وسایل  مختلفی هستیم .ابزار مناسب نقش مهمی در راحتی روند تولید و کیفیت محصول نهایی دارد.ابزارهایی نظیر انبردست،دم باریک،سیم چین و یا انبرک از افزاهای پُرکاربرد در صنایع دستی هستند. انبرک سر کج 10 سانتی یک ابزار مفید و کارامد برای ساخت انواع  محصولات ظریف و مینیاتوری است.شما با استفاده از این ابزار ..

نمایش سریع

انبرک سرتخت 3 اینچی

(0)
16,000تومان

برای کاردستی‌های ظریف که در تولید آن‌ها دقت بالایی مورد نیاز است استفاده از ابزارها و وسایل ظریف و کارامد لازم و ضروری است.یکی از انواع ابزارهای ظریف برای  کاردستی‌های مینیاتوری انبرک‌ها هستند.از انبرک‌ها برای برداشتن و نگه داشتن اشیاء کوچک و ظریف استفاده می‌شود.انبرک سر تخت 3 اینچی یکی دیگر از مدل‌های انبرک در فروشگاه ویش گلس است که طول آن در..

نمایش سریع

انبرک سرتخت 9 سانتی

(0)
15,000تومان

برای کاردستی‌های ظریف که در تولید آن‌ها دقت بالایی مورد نیاز است استفاده از ابزارها و وسایل ظریف و کارامد لازم و ضروری است.یکی از انواع ابزارهای ظریف برای  کاردستی‌های مینیاتوری انبرک‌ها هستند.از انبرک‌ها برای برداشتن و نگه داشتن اشیاء کوچک و ظریف استفاده می‌شود.انبرک سر تخت 9 سانتی یکی دیگر از مدل‌های انبرک در فروشگاه ویش گلس است که طول آن در..

نمایش سریع

انبرک سرتخت سه و نیم اینچی

(0)
26,000تومان

برای کاردستی‌های ظریف که در تولید آن‌ها دقت بالایی مورد نیاز است استفاده از ابزارها و وسایل ظریف و کارامد لازم و ضروری است.یکی از انواع ابزارهای ظریف برای  کاردستی‌های مینیاتوری انبرک‌ها هستند.از انبرک‌ها برای برداشتن و نگه داشتن اشیاء کوچک و ظریف استفاده می‌شود.انبرک سر تخت سه ونیم اینچی یکی دیگر از مدل‌های انبرک در فروشگاه ویش گلس است که طول..

نمایش سریع

انبرک سرکج 6 اینچ

(0)
27,000تومان

برای ساخت و تولید هر کالایی نیاز به مواد و ابزار داریم.کیفیت و دوام کالای ساخته شده ارتباط مستقیمی با کارایی ابزار،کیفیت مواد و مهارت تولید کننده دارد.انبرک،انبردست،دم باریک، سیم چین،آچار و غیره از ابزارهایی هستند که خیلی‌ها در کار و زندگی روزمره از آن‌ها استفاده می‌کنند.برای ساخت انواع بدلیجات،زیورآلات و سایر اشیاء تزئینی و دکوری که ظرافت و دقت در..

نمایش سریع

انبرک سرکج 6 اینچ ساده

(0)
21,000تومان

برای ساخت تولید هر کالایی نیاز به مواد و ابزار داریم.کیفیت و دوام کالای ساخته شده ارتباط مستقیمی با کارایی ابزار،کیفیت مواد و مهارت تولید کننده دارد.انبرک،انبردست،دم باریک، سیم چین،آچار و غیره از ابزارهایی هستند که خیلی‌ها در کار و زندگی روزمره از آن‌ها استفاده می‌کنند.برای ساخت انواع بدلیجات،زیورآلات و سایر اشیاء تزئینی و دکوری که ظرافت و دقت در س..

نمایش 1 تا 15 از 317 (22 صفحه)