آویز خوشبو کننده خودرو

 عطرها از 3 بخش عمده اسانس ، ماده حامل و سایر افزودنی ها تشکیل شده اند . اسانس بخش اصلی عطر است که به دو روش طبیعی گیاهی و حیوانی تهیه می شود .در روش مصنوعی از طریق سنتز شیمیایی بدست می آید.ماده حامل ، حلال عطرها هستند که مهمترین آنها الکل ها هستند . هر چه میزان الکل بیشتر باشد پخشایش عطر بیشتر و ماندگاری آن کمتر است . مواد افزودنی هم شامل رنگها ، آنتی اکسیدان ها هستند که بیشتر برای جذابیت ظاهری عطرها استفاده می شوند . آویز عطری خودور در دونوع اصلی خنثی کننده بوی های آزار دهنده خودرو و خوشبو کننده های خودرو با مواد معطر هستند.آویز عطری با در چوب پنبه ای یا پلاستیکی ، با گنجایش های مختلف از عطرها و اسانسهای مختلف است  .همراه هر کدام از آویزها ، یک بطری حاوی اسانس و عطر موجود است . آویز عطری خودرو ، مناسب نصب بر روی آیینه جلو برای خوشبو کنندگی هوای داخل اتاقک خودرو کاربرد دارد. بوی عطر و اسانس از طریق سوراخ کوچک در چوب پنبه ای  یا پلاستیکی به  بیرون منتشر می شود . بند چرم مصنوعی این آویزها مقاوم در برابر کشش و وزن شیشه عطر می باشد که در بعضی از مدلها بنا به خواسته مشتری از بند استیل و یا سایر انواع بندها استفاده می شود. شیشه و بطری حاوی عطرها مواد خوشبو کننده نیز در شکل های متنوع کروی ، مکعبی ، استوانه ای و... موجود است که بارها میتوان براحتی درون آنها انواع اسانسها و عطرها را ریخت . که با توجه به نوع و میزان عطر یا اسانس ، ماندگاری و خوشبو کنندگی آن ممکن است از 3 ماه تا بیش از 1 سال نیز دوام داشته باشد . قطر بزرگ دهانه بطری این امکان را می دهد که در صورت تمایل انواع اشیاء زینتی و مینیاتوری را داخل آن بگذارید.

حالت نمایش:
نمایش سریع

آویز خوشبو کننده خودرو آرئون با رایحه کاج طرح فانوس

(0)
137,000تومان

این مدل از آویز خودرو یکی از تولیدات شرکت معتبر آرئون بلغارستان است که در زمینه تولید انواع خوشبو کننده های خودرو فعالیت می کند . براساس نتایج تحقیقات صورت گرفته بوییدن رایحه کاج می تواند با ایجاد حس آرامش و روحیه مثبت سبب افزایش انرژی و سطح هوشیاری گردد.به همین دلیل این نوع از خوشبو کننده یکی از پرطرفدارترین خوشبو کننده های خودرو است.طریقه ی ا..

نمایش سریع

آویز خوشبو کننده خودرو برند آرئون با رایحه نوستالژیک آدامس بادکنکی قدیمی

(0)
137,000تومان

این مدل از آویز خودرو یکی از تولیدات شرکت معتبر آرئون بلغارستان است که در زمینه تولید انواع خوشبو کننده های خودرو فعالیت می کند .این خوشبو کننده خودرو با عطر آدامس بادکنکی یادآرو خاطرات شیرین و فرح بخش کودکی به شما احساس آرامش و خوشحال کننده ای می دهد.طریقه ی استفاده در پشت بسته بندی به صورت تصویری نمایش داده شده است. مدت زمان ماندگاری آن حدود..

نمایش سریع

آویز خوشبو کننده خودرو طرح فانوس با رایحه بهار نارنج

(0)
93,000تومان

شیشه عطر آویزهای خودرو در شکل‌ها و طرح‌های مختلف با رایحه‌های گوناگون تولید و عرضه می‌شوند. آویز خوشبو کننده خودرو طرح فانوس با رایحه بهار نارنج یکی دیگر از انواع خوشبو کننده خودرو در فروشگاه ویش گلس است که گنجایش شیشه آن در حدود 3.5 سی سی می‌باشد.این مدل آویز خوشبو کننده یکی از مدل‌های باکیفیت و استاندارد خوشبو کننده خودرو می‌باشد.محافظ چوبی این خ..

نمایش سریع

آویز خوشبو کننده خودرو طرح فانوس با رایحه گل نرگس

(0)
93,000تومان

شیشه عطر آویزهای خودرو در شکل‌ها و طرح‌های مختلف با رایحه‌های گوناگون تولید و عرضه می‌شوند. آویز خوشبو کننده خودرو طرح فانوس با رایحه گل نرگس یکی دیگر از انواع خوشبو کننده خودرو در فروشگاه ویش گلس است که گنجایش شیشه آن در حدود 3.5 سی سی می‌باشد.این مدل آویز خوشبو کننده یکی از مدل‌های باکیفیت و استاندارد خوشبو کننده خودرو می‌باشد.محافظ چوبی این خوشب..

نمایش سریع

آویز خوشبو کننده خودرو طرح فانوس با رایحه یاس سفید

(0)
93,000تومان

شیشه عطر آویزهای خودرو در شکل‌ها و طرح‌های مختلف با رایحه‌های گوناگون تولید و عرضه می‌شوند. آویز خوشبو کننده خودرو طرح فانوس با رایحه یاس سفید یکی دیگر از انواع خوشبو کننده خودرو در فروشگاه ویش گلس است که گنجایش شیشه آن در حدود 3.5 سی سی می‌باشد.این مدل آویز خوشبو کننده یکی از مدل‌های باکیفیت و استاندارد خوشبو کننده خودرو می‌باشد.محافظ چوبی این خوش..

نمایش سریع

آویز خوشبو کننده خودرو مدل حبابی با عطر گل شب بو(همراه با 12 سی سی عطر)

(0)
53,000تومان

 امروزه خوشبو کننده‌های خودرو در طرح‌ها و اندازه‌های مختلف در بازار موجود است.خوشبوکننده‌های عروسکی،افشانه‌ای و آویزی از مدل‌های موجود در بازار هستند.یکی از مدل‌های عرضه شده در فروشگاه ویش گلس آویز خوشبو کننده خودرو مدل حبابی است . این  مدل خوشبو کننده یک طرح ابداعی و جدید است که فقط در فروشگاه ویش گلس تولید می‌شود.این خوشبو کننده از ..

2 تا 3 روز دیگر
نمایش سریع

آویز خوشبو کننده خودور طرح فانوس با عطر کاپیتان بلک

(0)
29,000تومان

امروزه انواع و اقسام خوشبو کننده‌های خودرو باقیمت‌های مختلف در بازار موجود است.در یک دسته بندی کلی خوشبو کننده‌های خودرو را می‌توان به 2 دسته خوشبو کننده‌های آویزی و بدون آویز تقسیم کرد. منظور از خوشبو کننده‌های آویزی آن‌هایی هستند که به‌وسیله بند یا ریسمان در اتاق خودرو و پشت آینه وسط خودرو آویزان می‌شوند و بدون آویزی هم مانند انواع افشانه‌ای ..

نمایش سریع

آویز خوشبو کننده فیمویی با عطر گل شب بو

(0)
50,000تومان

امروزه انواع عطرها و اسانس‌ها با رایحه‌های بسیار متنوع در بازار موجود است  که به روش‌های گوناگون برای خوشبو کنندگی بدن ، لباس‌ها،محیط زندگی، محل کار و یا داخل خودرو استفاده می‌شوند. برای خوشبو کردن داخل اتاق خودرو انواع خوشبو کننده‌ها تولید می‌شوند که با توجه به روش استفاده نام‌های مختلفی مانند خوشبو کننده‌های آویزی،افشانه‌ای ، قطره‌ای ، ..

نمایش سریع

آویز خوشبو کننده ماشین آرئون طرح فانوسی با رایحه تورتوگا

(0)
137,000تومان

این مدل از آویز خودرو یکی از تولیدات شرکت معروف آرئون است که در زمینه تولید انواع خوشبو کننده های خودرو فعالیت می کند . خوشبو کننده خودرو آرئون فانوسی با رایحه ی تورتوگا (از جزایر کارائیب است)همراه با سایر خوشبو کننده ها در این فروشگاه با قیمت مناسب عرضه می شود .طریقه ی استفاده در پشت بسته بندی به صورت تصویری نمایش داده شده است.مدت زمان ماندگار..

نمایش سریع

آویز خوشبو کننده مکعبی با عطر گل بنفشه

(0)
25,000تومان

همه ما می‌خواهیم محیط زندگی‌مان  بوی خوش دهد . بوی خوش عطر احساس خیلی خوبی به ما می‌دهد رایحه عطرها باعث شادابی و آرامش ما می‌شوند به‌خصوص عطر گل‌ها و گیاهان که ما را یاد طراوت و سرزندگی طبیعت می‌اندازند. به همین دلیل سعی می‌کنیم فضای منزل و اتاق‌ها ، محل کار و حتی در داخل خودروی خود را عطرآگین کنیم. امروزه انواع عطرها و خوشبو کننده‌ها در..

نمایش سریع

آویز خوشبو کننده و تزئینی با رایحه های نعنا،لیمو،بهارنارنج،گل بنفشه

(0)
30,000تومان

توجه:برای انتخاب رایحه ی مورد نظر شکل خوشبو کننده را انتخاب کنیدمدل ها و عطرهااستوانه ای کوتاه: رایحه نعنامکعب مستطیل کوچک:رایحه لیموشکل گل آویز:رایحه بهارنارنجشکل های مکعب کوچک و گل 5 پر:رایحه گل بنفشهتوضیحاتهمه‌ی انسان‌ها بوی خوش را دوست دارند خیلی از مردم هم خوشبویی را از ضروریات زندگی شخصی و اجتماعی می‌دانند. عطرهای خوشبو می‌تواند باعث شادابی..

نمایش سریع

آویز خوشبو کننده و تزئینی با عطر گل های طبیعی

(0)
38,000تومان

آویز تزئینی شیشه ای فوق العاده شیک و زیبا با رایحه گل های طبیعی گل مریم, گل شب بو, گل محبوبه, گل یاس مناسب برای داخل اتومبیل, محل کار, سرویس بهداشتی و ... آویز خوشبو کننده و تزئینی با عطر گل های طبیعی ابتدا بهتر است کمی از عطرها بدانیم؛عطر خالص به‌صورت ماده‌ای روغنی معطر است که با موادی نظیر آب و یا الکل محلول می‌شود . عصاره گیری از گیاهان و گل‌..

نمایش سریع

آویزخوشبو کننده با عطر گل شب بو (با گنجایش 13 سی سی)

(0)
43,000تومان

عطرها روغن‌هایی با رایحه‌های گوناگون هستند که به‌صورت خالص یا محلول با موادی نظیر الکل یا آب مخلوط می‌شوند.کیفیت و ماندگاری عطرها وابسته به غلظت و درصد ترکیبات استفاده شده در آن‌ها است.خواص درمانی عطرها:عطرها و اسانس ها تنها به دلیل خاصیت خوشبوکنندگی مورد استفاده قرار نمی‌گیرند بلکه می‌توانند باعث کاهش و پیشگیری تنش‌های روحی و عصبی شوند.تجربیات..

نمایش سریع

خوشبو کننده آویز اتومبیل برند آرئون با رایحه بلک کریستال طرح فانوس قدیمی

(0)
137,000تومان

این مدل از آویز خودرو یکی از تولیدات شرکت معتبر آرئون بلغارستان است که در زمینه تولید انواع خوشبو کننده های خودرو فعالیت می کند . خوشبو کننده خودرو آرئون فانوسی با رایحه ی بلک کریستال (رایحه ای ادکلنی)همراه با سایر راحیه ها در این فروشگاه با قیمت مناسب عرضه می شود .طریقه ی استفاده در پشت بسته بندی به صورت تصویری نمایش داده شده است. مدت زمان ما..

نمایش سریع

خوشبو کننده آویز خودرو آرئون مدل فانوس با رایحه لیمو

(0)
137,000تومان

این مدل از آویز خودرو یکی از تولیدات شرکت معروف آرئون است که در زمینه تولید انواع خوشبو کننده های خودرو فعالیت می کند . خوشبو کننده خودرو آرئون فانوسی با رایحه ی لیمو همراه با سایر اسانس ها دراین فروشگاه با قیمت مناسب عرضه می شود.طریقه ی استفاده در پشت بسته بندی به صورت تصویری نمایش داده شده است. مدت زمان ماندگاری آن حدود 2 ماه است که در صورت ا..

نمایش 1 تا 15 از 28 (2 صفحه)